måndag 22 mars 2010

Konstruktiv kritik?

Det slår mig att jag egentligen inte vet så mycket om vem som läser det jag skriver här, bortsett från några vänner som vågar säga det och kommenterar ibland. Kan inte låta bli att undra om jag blir en nagel i ögat på folk med alla kritiska funderingar och ifrågasättanden? Delvis är det meningen, en av anledningarna till att jag skriver är för att jag vill få de som läser bloggen att stanna upp och tänka till genom att vrida och vända på det många betraktar som självklart och givet. Men ska det tjäna någonting till hänger det på att man kan ta det till sig och göra något av det. Jag hoppas min avsikt att inspirera till positiv förändring också syns någonstans mellan raderna så att det blir, just det, konstruktiv kritik.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar