måndag 7 mars 2011

Årets present till Elin

Förra året då syster yster fyllde myndig fick hon en fin liten skuldsanering. I år blev det en ny present med glimten i ögat. Framsidan av hennes kort såg ut såhär, där jag rimmat om vad för sorts grej som väntade henne:



Det råkade handla om min gamla stekpanna! Jag och Johannes hade haft i tankarna att ge den till henne ett tag, eftersom vi har en ny och fin väntande i förrådet och Elins stekpanna är i bra mycket sämre skick än vår begagnade. Så nu när hon fyllde år drog vi till med att låtsas som att det var den enda present hon skulle få. Reaktionen? Hon gapskrattade först och klämde sedan fram ett "Eh...jaa...tack".

Men det var ju som sagt inte allt...


Beställde dessa i sista minuten och då de inte hann komma fick det bli ett sånt här påhitt. Det roliga med det var att hon först inte förstod att hon skulle få skorna på riktigt, utan trodde att det var ännu ett av mina skämt! Återigen skulle det kunna vara så att det var jag som skrattade högst och längst ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar